لطفا زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حضور در نمایشگاه CABSAT 2017

حضور در نمایشگاه CABSAT 2017

ج ژوئن 2

نمایشگاه CABSAT یكی از مهمترین رخدادهای رسانه الكترونیكی و ارتباطات ماهواره ای در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است كه جدیدترین محصولات و سرویس های بخش رسانه دیجیتال  را به نمایش می گذارد.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) CABSAT سومین رویداد صنعتی منطقه ای جهان به شمار می آید.

در CABSAT شركت هایی كه به دنبال فرصت های منطقه ای برای پیشی گرفتن از رقیبان خود هستند می توانند با همكاری با توزیع كنندگان رسانه ای، شركت های تولید كننده،‌ توسعه دهندگان رسانه ای و ‌فروشندگان چندرسانه ای جایگاه مناسبی را بدست آوردند.

شرکت دانش بنیان بعثت به عنوان تنها شرکت کننده ایرانی حاضر در نمایشگاه CABSAT 2017 با تولید محصولات با کیفیت عالی در صنعت برودکست و حضور توانمند خود توانست پرچم پر افتخار ایران را به احتزاز درآورد.

شرکت بعثت با حضور در این نمایشگاه ، فرصت مناسبی را برای به نمایش گذاشتن طیف گسترده ای از محصولات خود شامل : محصولات حرفه ای صدا برداری ، نور پردازی، حرکتی و سیستم کنفرانس صوتی تصویری دیجیتال را داشت.

از نکات برجسته و کلیدی در این نمایشگاه ارایه اولین سینمای پرتابل دیجیتال ساخت ایران توسط شرکت بعثت بود که نظربینندگان زیادی را به خود جلب نمود.